mom.knows.how

mom.knows.how

Лекція про педагогічний прикорм

від 3х місяців до 1.5-3 років, якщо є проблеми з апетитом дитини

Illustration

Ця лекція - основа для легкого і приємного введення прикорму без бруду, грання їжею, ризику виникнення алергій та втрати інтересу до їжі. Підготовка для введення прикорму починається з 3х місяців. Якщо ви вже ввели прикорм і маєте одну з зазначених проблем: відмава від прикорму, більша цікавість до грудей, аніж до їжі, недовіра до їжі, страх пробувати нове, бажання їсти тільки улюблену їжу тощо - обов'язково передивіться розділ в лекції "якщо є проблеми". З лекції ви дізнаєтесь:

  • як розвинути харчовий інтерес ще до введення прикорму або посилити його потім

  • Artboard 22

    як зменшити ризик виникнення алергії і вводити алергії

  • як навчити дитину: жувати, ковтати, пити зі склянки, їсти звичайними приборами

ЗМІСТ:

та перелік питань, які є в лекції

1. План і основні причини, чому потрібно вивчати тему введення їжі2. Наслідки поганого введення прикорму3. Розлади харчової поведінки в мами та дитини: причини, наслідки, прояви4. Якщо проблема з апетитом є вже зараз: відмова від їжі, їжа під мультики, відсутність апетиту чи інтересу, бажання їсти тільки обрані продукти тощо5. Що таке педагогічний прикорм?6. Його відмінності від інших методів введення7. Час засвоєння продуктів організмом дитини8. Принципи розвитку харчового інтересу9. Правила за столом: для мами, дитини та всієї родини10. Терміни початку прикорму11. Окремі прибори, стілець для дитини12. Коли годувати дитину13. Підготовка до введення прикорму починається в 3-3,5 міс14. Початок прикорму 5.5-7 міс15. Мікродози, що це таке, їх кількість16. Як виглядає прикорм у 7-9 міс17. Запори18. Обмеження продуктів19. Збільшення кількості і розміру мікродоз20. Коли можна давати шматки, їх види21. Рух під час їжі22. Етапи освоєння приборів23. Епохи харчування, дрібне харчування24. Сіль та цукор

Про що мова

адекватно введений прикорм забезпечує основу для здоров'я на усе подальше життя, ставлення і цікавість до їжі, наявність чи відсутність харчових розладів - або дитина буде їсти усе і з задоволенням, або вважатиме їжу жахливою, шкідливою, матиме бажання переїдати чи позбуватись їжі

Розвиток починається ще з 3х місяців

Помилково думати, що рівно в 6 міс дитина сама по собі захоче їсти і буде завжди їсти з задоволенням. Інтерес треба розвивати і підтримувати, а також - знати, що робити в разі його зникнення чи погіршення і причини, які на це впливають.

Полегшення життя мамі

В дитини природно закладені процеси наслідування маминої поведінки: бути як вона, їсти як вона, їсти те саме що й вона - якщо йти за цими потребами можна позбутись окремих приготувань, окремих стільців та втрати інтересу до їжі.

Проблеми, які вирішуються:

- грання їжею і розмазування її повсюди, викидання, плювання тощо- розлади травлення- запори- втрачання інтересу до їжі- невміння жувати і ковтати- навчики їсти і писти зі звичайних приборів- зменшення ризику алергій

Допомога за потребою

При наявності питань або потреби в визначенні ритмів ви завжди можете перейти на тариф "Супровід" і отримати 100%вий результат

Чому це важливо?

Активний харчовий інтерес і навички жування і ковтання легше за все розвинути до 1.6 років. В дитини є така особливість - пробувати велику кількість продуктів в перший рік введення прикорму і відмовлятись від усього нового після. Тому максимально важливо налагодити усі процеси до цього віку. Але це зовсім не означає, що після цього року нічого не можливо змінити. Варто пам'ятати, що саме по собі може стати тільки гірше.

Тарифи

Тут ви можете побачити різницю в тарифах або перейти на інший формат 

Самостійний

500 грн

Лекція на 3 години

Необмежений доступ до відео, можливість завантажити та переглянути кілька разів

Супровід

350 грн

Протягом 7-10 днів

За наявності раніше придбаної лекції, відповіді на усі питання + допомога в розвиненні харчового інтересу

Зверніть увагу: лекції на вашу електронну адресу надійдуть протягом доби.